Content

25. 01. 2013.

Korres lip butter s okusom jasmina (recenzija & swatchevi)


Korres je brend prirodne kozmetike koji dolazi iz Grčke, a u vrlo kratkom roku prepoznat je širom svijeta. Za sada iz njihove kolekcije posjedujem samo ovaj melem za usne koji kupujem već po treći put, mislim da vam ne trebam govoriti koliko me je ovaj proizvod oduševio.  
Na wish listi imam još nekoliko njihovih proizvoda, naravno, svi su bez parabena :)
Na žalost ovaj melem nije dostupan u prodaji kod nas, ali vjerujem da većini vas to neće smetati jer većina vas (kao i ja) naručuje kozmetiku i proizvode za njegu s on-line stranica. Možete ga pronaći primjerice na Feelunique po cijeni od £6.30, što je nekih 60 kn (imaju besplatnu dostavu za Hrvatsku).


Korres lip butter ili melem dolazi u dvije varijante – u kutijici i u sticku. Ovaj posljednji nisam nigdje uspjela pronaći, a da ima dostavu za Hrvatsku. Osim toga, kutijica mi je nekako ljepša i odmah me privukla bojom poklopca, jednostavnošću, ali i bojom melema. Priznajem, kriva sam :) To što je melem u kutijici ne brine me radi bakterija jer proizvod ne dijelim s drugima i uzimam ga čistim rukama.
Korres melemi dolaze u 6 okusa i to: Quince (dunja), Guava, Pomegranate (nar), Mango, Jasmine (jasmin) i wild rose (divlja ruža) i svaki je drugačije boje i okusa.
Moj izbor je bio onaj s okusom jasmina.
Znate li da njegovo ime potječe iz Arapske riječi yasmin i Perzijske riječi yasaman, a koliko je jasmin bio važan govore i brojne legende i priče s Bliskog Istoka. Sjetite se samo Aladina i prelijepe princeze Jasmin :)


Korres melem za usne s okusom jasmina dolazi u čvrstoj plastičnoj kutijici i sadrži 6 g proizvoda.
Kutijica je jednostavna i minimalistička, bijele boje s nježno ružičastim poklopcem koji najavljuje boju melema.
Glavni sastojak ovog melema je rižin vosak i shea maslac, kojeg inače (nerafiniranog), koristim kada mi je licu potrebna extra hidratantna njega i taj mi je sastojak fantastičan za moju dehidriranu kožu i usnice.
Melem je namjenjen njegi suhih i osjetljivih usnica, posebno onih koje su sklone pucanju ili ljuštenju. Ta sam. Mojoj koži užasno fali vode i zimi (pogotovo kada kod nas puše bura) moje su usnice uvijek suhe, ispucane. Točnije, bile su suhe i uvijek ispucane dok nisam počela koristiti ovaj melem. Ne znam kakvo je to malo čudo u njemu (vjerojatno prirodni sastojci i moj omiljeni shea maslac, logično), ali pomaže. Probala sam domaće pripravke i pilinge, druge meleme i labella, ali ništa mi nije bilo tako dobro kao ovaj melem.


Melem s okusom jasmina divne je nježne ružičasto-nude boje.
Dolazi s mirisom i okusom jasmina. Doduše, ja bih prije rekla da ima miris i okus na karamel, a budući da ga obožavam, često ga i poližem s usnica :)
Jako je mekane i kremaste teksture, ali se ne topi, no pripazite kada ga uzimate prstima da ne bi uzeli previše proizvoda. Dovoljno je da ga nanesete u samo jednom tankom sloju i on će nahraniti vaše usnice. Što se tiče postojanosti bez problema će ostati na usnicama više od sata. Naravno, ako ga ne poližete prije (ja sam imala problema s time u početku jer je toliko neopisivo sladak).
Budući je u boji, daje vašim usnicama neku nude boju s tonom ružičastog, ali nije pretjerano pigmentiran. Osim boje, vašim usnama daje visoki sjaj, a ne ljepi se.
Meni izvrsno služi za jutarnju i večernju njegu usnica. Nanesem ga navečer prije spavanja i moje su usnice ujutro mekane i lijepe.
Koristim ga i kao podlogu za nanošenje ruževa.
Kutijica od 6 g za nekih 60 kn traje mi mjesecima. Ova posljednja naručena je u kolovozu 2012.g. i imam ga još sigurno za nekih mjesec dana.
Ako imate suhe usnice ili usnice sklone pucanju/ljuštenju, volite meleme u boji ili jednostavno volite da vam melemi za usnice mirišu – onda je ovo proizvod za vas.
Od srca ga toplo preporučujem i iskreno kažem da je najbolji proizvod za usnice koji sam ikada koristila (a ovisnik sam o njima i nisam se smirila dok nisam pronašla svoj HG melem).

Na donjoj fotki možete vidjeti kako izgleda swatch melema s okusom jasmina, slikan na danjem svjetlu (bez upotrebe blica).



U usporedbi s drugim proizvodima koje sam probala:
Zagrebački melem nije toliko kremast kao Korres melem, nije ni pigmentiran i ne pomaže mojim usnicama.
Labella u sticku sam odavno prestala koristiti jer su mi više odmagala nego pomagala.
Labellov lip butter (kojeg sam nedavno recenzirala ovdje) dobra je alternativa ovom melemu ako vam zatreba njega usnica preko dana. 
Znam da je Korres nekoliko puta skuplji od Labellovog lip buttera, ali ja ipak preporučujem Korres – osim mirisa ima i okus (za razliku od Labella kojem svi proizvodi imaju jednak okus), pigmentiraniji je, kremastiji, hidratantniji, dugotrajniji na usnicama.
Tko ga ne bi zavolio?

Jeste li već probali Korresove proizvode ili imate neke svoje favorite među melemima?




14 komentari:

  1. Anonimno25/1/13

    Meni labelo samo napravi jos veci problem od usana, jel ih ima jos na feeluniqe stranici ? Nikad nisam probala ni jedan njihov proizvod, bas me zanima kako bi ovo delovalo ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Labello u sticku odavno više ne koristim jer sam shvatila da mi usnice napravi još gorim nego što su bile prije njegovog korištenja. Ovaj melem mi je HG i najbolje mi je pomogao, dovoljno sam luda da ga plaćam 60ak kuna i naručujem online :) Najbolje mi ga je nanjeti navečer i ujutro, a ponekad i tijekom dana ako mi zatreba :)
      Ima ih još na Feelunique stranici, možeš odabrati boju i okus koji ti odgovara, meni je ovaj nekako lijepo neutralan (link: http://www.feelunique.com/p/Korres-Jasmine-Lip-Butter-6g) :)

      Izbriši
  2. Pa ovo je predivno! Obožavam svjetlo roznu boju i boja samog poklopca mi je dovoljno lijepa da bih ga kupila samo zbog toga :) I ako još pomaže, gdje ćeš bolje. I baš sam počela u zadnje vrijeme gledati što ima feelunique.com jer sam čula da nadoknade novac plaćen carini što zvuči predobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mirna, i meni je predivan :) Ja uobičajeno surfam po Feelunique - uvijek nešto novo nađem.
      Nisam znala da nadoknađuju novac plaćen carini, to bi bilo super za veće narudžbe :)

      Izbriši
  3. Ja obozavam labela, butere, meleme...sve u kutijicama! U Srbiji se to malo redje nalazi, ali cim nadjem nesto - moje je. Izludela bih da nema internet kupovine.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. prvi puta te čitam, lip butteri su mi baš slatki, imam od vanilije i macadamie, joj kako je dobar! obično ga uzmem na trening jer kad igram, usnice mi strašno postaju suhe i onda me to iritira, makar sam koristila druga labela, stalno sam morala ih mazuckati, a ovaj samo sam jednom nanesla i nemaš brige sat-sat i pol :D
    baš sam jučer napravila kratku recenziju na svom blogu onalove.blogspot.com, pa ako želiš posjeti me :)
    :* čitam te dalje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marisha, hvala ti <3
      Da, baš kažem kako je super što napokon imamo nešto novo i kvalitetno na našem tržištu :)

      Izbriši
  5. O ovome toliko slušam da kupujem prvom prilikom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mirna, ovo je moj favorit. Naravno, ne mogu se pohvaliti da sam probala sve meleme za usne, ali od onih koje jesam probala, ovaj je bio moj spasioc :)

      Izbriši
  6. ja volim sve mazalice osim rosala bez obzira kojeg su mirisa i okusa,još da se rijesim grozne navike grickanja usni,bila bi najsretnija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, ovaj melem mi je posebno divan :)

      Izbriši
    2. gdje ima kupiti korres?

      Izbriši
    3. Tina, ja ga naručujem sa Feelunique-a, imaju besplatnu dostavu za RH i dođe u roku oko 7 dana, a tamo mi je jeftiniji nego na ebayu :)

      Evo link: http://www.feelunique.com/p/Korres-Jasmine-Lip-Butter-6g

      Na njihovoj stranici imaš još drugih okusa (i boja), pa pogledaj ako ti se sviđa neka druga :)

      Izbriši

Behind The Web

Moje ime je Sara i uskoro se bližim famoznoj 30.-oj :) Volim obilaziti dućane u potrazi za novim make-up proizvodima pa se u mojoj kozmetičkoj torbici mogu naći razni proizvodi - od onih najjeftinijih do skupljih jer ne biram proizvode prema cijeni ili brandu, već po onome što meni odgovara :)

Pretraži ovaj blog

Something

Ovdje ćete moći čitati i o mojim make-up haulima, wish listama i svemu ostalom :)
Nadam se da će vam recenzije & swatchevi biti od pomoći i uštedjeti vam novce bez da potrošite dobar dio plaće :)
Svi proizvodi koje ćete vidjeti na mom blogu kupljeni su mojim vlastitim novcem, a recenzije koje ćete vidjeti moja su osobna stajališta.

Hvala što ste svratili u moj mali make-up my day kutak :)