Content

30. 03. 2014.

Ožujak u slikama (2014)



Stigao je i kraj ožujka, a proljeće nam je već pokucalo na vrata :) 
Nekako me ovakvi mjesečni postovi uvijek razvesele, ne znam zašto. Možda jer na početku mjeseca uvijek razmišljam kako ću taj mjesec raditi i samo raditi, a onda tek na kraju mjeseca vidim da sam odvojila malo vremena i za uživanje. Ma koliko kratko, isplati se :) 

Za početak malo stihova Tina Ujevića, kao što sam i obećala u prošlom mjesečnom postu, a oni koji me čitaju redovito, znaju zašto :) 



Na početku mjeseca priuštila sam si 3 Chanel seruma: Le jour, La nuit i Le weekend iz nove kolekcije. Moram priznati da sam za sada oduševljena, posebno sa Le weekend serumom koji u sebi sardži glikolnu kiselinu i koji se koristi samo vikendom (ujutro i navečer).
Moj prošli vikend izgledao je ovako: moje najdraže cvijeće, Elle u ruke i Chanel Le Weekend na licu :) Mir mi je itekako bio potreban :)

Ali, hajdemo krenuti redom :) 



Moj posao zahtjeva puno putovanja, što znači: sjedenja u automobilu i sjedenja u sudnici. Kada ne sjedim u automobilu, sjedim kod kuće pa svaki poslovni put pokušavam iskoristiti za šetanje.
Ovaj mjesec posjetila sam prekrasan
Zadar...
Prošetala sam Kalelargom... zadarskom rivom...osluškivala orgulje...



posjetila "Pozdrav suncu" koji je predivan po noći...



...a nakon šetnje u kavani Danica pojela sam kolač koji nosi naziv "7 grijeha" :D:D



... i na kraju obavila shopping u Kozmo drogeriji :) 
Tu sam naišla na Freeman maske za lice koje su toliko hvaljene na internetu od beauty blogerica da sam ih morala probati pa sam uzela po jednu od svake koja se nudila. 
I požalila, jer iskreno, ne znam zašto su ove maske toliko hvaljene. Meni one uopće ne odgovaraju. Ova od avokada mi je tako-tako, rekli bismo mi u Dalmaciji "niti mi smrdi, niti miriše", nije mi ništa pomogla... S druge strane, ova plava bi kao trebala biti anti stres maska, a samo mi je uzrokovala dodatni stres i brige s crvenilom i sitnim prištićima... 
Uskoro će i recenzija o njima, ali odmah vam mogu reći da ja osobno više niti kunu neću potrošiti na njih :)



U Kozmo drogeriji naišla sam na još par stvarčica koje su me zanimale, posebno Organix liniju šampona i regeneratora koje odavno želim probati. Uzela sam si Organix brazilian keratin šampon i Organix coconut oil ulje za kosu :)


Nakon Zadra, u City Centru One (Split) svaka prva srijeda u mjesecu je "žuta srijeda" kada većina trgovina ima popuste na cjelokupni asortiman. Meni je za oko zapeo Yves Rocher jer je imao 10% popusta na sve pa sam malo shoppingirala i sebi i drugima za poklone :) 
Obožavam njihove kupke i Monoi ulje za tijelo :)



Početkom mjeseca u Splitu na Žnjanu se održavao GAST, jedan od najvećih gastro sajmova u Hrvatskoj. Suprug i ja smo otišli i uživali u mirisima i okusima koji su se nudili...
Bili su dani Indonezije pa smo probali njihovu hranu, zatim domaći med, ulje crnog kima, kupinovo vino...



... a kada smo završili s razgledavanjem sajma, kupili smo Soparnik i otišli na Žnjan sjesti i uživati u hrani dok gledamo predivno more...




Tu negdje u vrijeme održavanja sajma, bio je i dan žena :)
A za dan žena sam se počastila buketom cvijeća :) Volim gerbere u svim bojama, nekako prostoru daju život, kao da dozivaju proljeće :) 




A bila sam i vrijedna pa sam spremila Jacobove kapice s parmezanom, češnjakom i peršinom, a nakon toga i crni rižot :)



A kao nagradu sam dobila moje omiljeno cvijeće :) Ne znam kako se zovu kod nas, ali u Americi ih nazivaju buttercup ili ranunculus - ranunkule. Mislim da su iz porodice ruža, ali su puno nježnije i prekrasne :)


Moj posao odveo me i do Sinja, pa smo suprug i ja prošetali trgom, sjeli na klupicu i pojeli nezdravu hranu :D



Ovaj mjesec nisam puno shoppingirala, umjereno, ali slatko :) 
Priuštila sam si Guerlain 4 seasons bronzer/rumenilo koje obožavam i ne ispuštam iz ruku...



... novi laptop jer mi je stari već bio koma...



... još malo obožavanih Yankee mirisnih svijećica :) Našla sam svoju omiljenu ljetnu: Bahama breeze - obožavam!!



... Marc Jacobs Oh Lola parfemić za mene...



... i Guerlain Shalimar za mamu :)


... bilo je i nešto nardžbi online sa iHerba :D


... i sa ebay.-a :D 



Sve u svemu lijep mjesec :D
Ali još mu nije kraj :D
Svatila sam da vam dugo nisam pokazala svoju malu labradoricu koja je još narasla i koja vas svih pozdravlja :D 



i koja je prvi put posjetila Joker centar Split jer smoje vodili u shopping sa sobom :)


Osim što smo šetali, shoppingirali, igrali se s psićem i fino papali, družili smo se i s prijateljima...



... s bratom i curom otišli smogledati komediju "Montevideo vidimo se". Odličan film, baš se primjeti da su popravili budžet, ali meni je ipak mrvicu draži prvi dio jer mi je puno smiješniji :D


I kao šećer na kraju, moram zhavaaliti Ani Mariji s bloga Make it beuatiful koja mi uljepša skoro svaki dan jer ispijamo virtualne kavice, a na poklon od nje sam dobila Green Girl suho ulje za tijelo On cloude nine koje je brzo postalo moje omiljeno suho ulje za tijelo. Miris i osjećaj - fantastičan! Obožavam ga! Hvala ti Ana Marija :D



Na kraju ovog mjesečnog posta šaljem vam svima veliki poljubac :*

Znam da sam u zaostatku s čitanjem postova, obećavam da ću se potruditi pronaći malo vremena i za komentare da nadoknadim sve zaostatke, ali sada me trenutno vuće Gino D'Acampo i šparoge koje sam jutros ubrala :D



Kako ste vi proveli ožujak?

51 komentari:

  1. Lepo ti je bilo u svakom slučaju. :)) Ova ogrlica je prelepa! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Ogrlica je sa e-baya, ako ti treba link, javi :)

      Izbriši
  2. Prekrasan ispunjeni mjesec :) Divne fotografije, pogotovo mora i hrane, nešto mi je za oko jako zapeo onaj kolač 7 grijeha :D Lijepo si se ponovila, a labradorica je preslatka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ovakve postove, pogotovo tvoje. :)
    Slažem se za Yankee Candle Bahama Breeze svijeću, meni je zasad ona najdraža. :) I samo me mamiš sa ovom prefinom hranom, pogotovo sa šparogama. :D
    Btw, šaljem ti veliku pusu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D Eto, pronašle smo još nešto zajedničko :D

      Izbriši
  4. divan ti je mesec bio , ako ne i jedan od lepsih od kad imas ovu rubriku =))
    imam i ja taj guerlain i stvarno je predivan =))
    a za te freeman maske , meni su oduvek izgledale bezveze , sto nisi pitala ? Znam neke zene koje su se isto na njih bas primile , ali ne da ambalaza govori dosta , nego u ovom slucaju sve (o kvalitetu proizvoda) , izgledaju kao neka hemija za kupatilo =(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lana, eto, upravo tako - sama kemija, potpisujem :/

      Izbriši
  5. Uvijek me razvesele tvoji postovi, pogotovo ovi mjesečni :) Znam da se ponavljam ali slike su stvarno divne :)
    Kozmetčki noviteti su svi super, a meni je najviše zapeo za oko Gurlein bronzer/rumenilo!

    OdgovoriIzbriši
  6. tko to pohodi moj joker bez da ja znam? draga javi se sljedeći put pa ćemo na kavicu :* super mjesec u slikama kao i uvijek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj :D Bili smo u društvu, obećavam se javiti drugi puta kada budem u blizini :D

      Izbriši
  7. Prekrasan mjesec popraćen još ljepšim fotkama ;),

    OdgovoriIzbriši
  8. Toliko divnih slika da ne znam sta bih prije komentirala! Ove slike mora su preprepredivne i sta reci osim da jedva cekam ljeto. Za Yves Rocher sam vec sto puta rekla da obozavam....svida mi se i cvijece i ogrlica.... Alias mi je uz Pictionary omiljena igra i bas volim kad se skupi drustvo pa igramo igrice. Jako me zanima ovaj Organix sampon (iako nemam Kozmo u svom gradu) pa se nadam da ce biti i recenzija kada isprobas. I ja ti isto moram priznati da jako volim ove tvoje mjesece u slikama :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, misim da se nas dvije slažemo u puno stvari: ljeto, cvijeće, Alias... :D
      Hvala ti :D

      Izbriši
  9. Pozdrav: :)


    Pratim tvoj blog posljednjih 6 mjeseci, i u to vrijeme si mi postala jedna od najdražih blogerica. Imaš prekrasne fotografije, jako lijepo i gramatički točno pišeš (znam da to nekome nije bitno, ali meni je) i svi tvoji tekstovi jako lijepo "teku". :)
    Imala si jako lijepo proveden mjesec, sve mi se sviđa, Guerlain pogotovo :) Samo jedno pitanje, kakav ti je miris "Oh, Lola" ? Škicam ga neko vrijeme, ali ne znam koliko je dugotrajan na koži?
    Inače obožavam Chloe parfeme, imam ih dva i trošim ih nenormalno, ali su jako trajni i to je ono što mi se najviše sviđa :)

    I da, za kraj, imamo isti laptop, kupila sam svoj također nedavno i stvarno me izvrsno služi :)

    Oprosti na dugom pisanju :)

    P.S. Labradorica je mali medenjak <3

    Pusa iz Slavonije :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Blanka, hvala ti na komentaru, baš si me jako razveselila :D
      Šaljem puno pozdrava :)

      Btw, MJ Oh Lola je stvarno predivan, slatkasti je miris i jako se dugo zadrži na koži, a na odjeći da ne pričam. Osjetim ga ujutro od dana prije, mislim da ti to dovoljno govori :)
      Btw, ako ćeš kupovati parfeme, poviri na parfemi.hr, e-kupi ili biraj.hr - puno su im niže cijene nego u parfumerijama, a originali su :)

      Izbriši
  10. Baš lijepe slikice :)) Freeman maske neću ni probavati, pročitala sam dosta loših stvari o njima :/ Ali ogrlica je predivna, koliko je money-money?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, evo link na ogrlicu: http://www.ebay.com/itm/131045153186?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430225178917&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Dođe oko 30ak kuna :)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  11. super mjesec <3
    Zadar i mala labradorica <3 <3 <3
    i tvoje čizme mi se jako sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nives :)
      Btw, čizmice su od ove zime,kupljene u Manga :D

      Izbriši
  12. Nemaš pojma koliko se radujem ovim tvojim mesečnim rekapitulacijama, uvek znam da ću zateći brdo divnih slika. Ja sam izgleda jedina koja nije gledala Montevideo (ni 1. ni 2.deo, treba me tući :-). Oxygen preparate za kosu bih rado isprobala, a kao šlag na tortu ovo slatko psetance.
    Imam ovu Freeman masku od ananasa, šta znam, prosečna je, nije ništa specijalno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Divota, šta drugo reći...

    OdgovoriIzbriši
  14. Moze link za ogrlicu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Josipa, evo link: http://www.ebay.com/itm/131045153186?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430225178917&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Izbriši
  15. kao i uvek - prelepo <3
    ali koliko mi se svidela ogrlica sa ebay-a, ne mogu ti opisati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Lena, hvala ti :D

      Evo link za ogrlicu: http://www.ebay.com/itm/131045153186?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430225178917&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Izbriši
  16. Žnjan <3 jedva čekam ljeto!
    Može link za ogrlicu s ebay-a? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iva, naravno da može: http://www.ebay.com/itm/131045153186?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430225178917&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      ;)

      Izbriši
  17. Prekrasno! Prošla si toliko lijepih mjesta i već su ti poslovično slike genijalne! Vraćam pozdrave labradorici! ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Divan post :)
    Svake godine se potrudim da bar na jedan dan odem u Zadar, predivan grad <3
    Ogrlica mi se jako dopada, a pas je presladak :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Kao i uvijek, predivne slikice. :) I baš mi se čini da si imala divan mjesec :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Kakav divan mesec i divne fotografije! Ne zna se šta je lepše, da li more, šminka, hrana, cveće ili možda ipak kuca :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Stvarno obožavam ove tvoje postove! Kao i uvijek, svašta lijepog si nam pokazala, ali meni su od svega najprivlačnije ove jakobove kapice, njammmm :D naravno, i čukica je presladak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, znala sam da će te hrana privući, ja joj ne mogu odoljeti :D

      Izbriši
  22. Obožavam tvoje fotke! <3

    OdgovoriIzbriši
  23. cukica porastaoooo :) meden je :)
    daj link ogrlice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, narasla je još :D
      Evo link: http://www.ebay.com/itm/131045153186?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430225178917&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      ogrlica košta oko 5 eura :D

      Izbriši
  24. Vidi nju kako je porasla! Jao prelepa je <3
    Molim te, nemoj nikada da prestanes da slikas more i da nam pokazujes te slike <3

    OdgovoriIzbriši
  25. Bok,
    može info,
    koji puder ljeti koristiŠ?
    Puno pohvala za blog !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Matija, koristim Shiseido Sun Pretection tekući puder br.40 (svijetliji) :D
      Hvala ti!

      Izbriši

Behind The Web

Moje ime je Sara i uskoro se bližim famoznoj 30.-oj :) Volim obilaziti dućane u potrazi za novim make-up proizvodima pa se u mojoj kozmetičkoj torbici mogu naći razni proizvodi - od onih najjeftinijih do skupljih jer ne biram proizvode prema cijeni ili brandu, već po onome što meni odgovara :)

Pretraži ovaj blog

Something

Ovdje ćete moći čitati i o mojim make-up haulima, wish listama i svemu ostalom :)
Nadam se da će vam recenzije & swatchevi biti od pomoći i uštedjeti vam novce bez da potrošite dobar dio plaće :)
Svi proizvodi koje ćete vidjeti na mom blogu kupljeni su mojim vlastitim novcem, a recenzije koje ćete vidjeti moja su osobna stajališta.

Hvala što ste svratili u moj mali make-up my day kutak :)