Content

28. 06. 2014.

Lipanj u slikama (2014)

Svaki mjesec u godini ima svojih čarolija, ali lipanj je jedan od onih kojemu se veselim s širokim osmjehom na licu. Znam da mnogi od vas zaziru od vrućine, ali ja obožavam dok sunce prži pa makar i na +35. Volim miris mora, let galeba, pijesak, kupaće kostime, miris losiona za tijelo sa zaštitnim faktorom, koktele, okus kokosa, sladoled, dodir mora, sol u kosi, prženje na plaži, brćkanje u plićaku... A lipanj je upravo tako počeo :)

Nedavno smo suprug i ja nedaleko od Trogira slučajno naišli na predivnu plažu "Stari Trogir" - godinama sam živjela u Trogiru i nisam niti znala da se u blizini krije pješćana plaža, pa možete zamisliti moje oduševljenje :) A oni koji me dugo čitaju znaju da moje srce pati za pješćanim plažama i tirkiznim morem :)

Iako se do plaže jako teško dolazi makadamskim putem i zbilja je malena, predivna je! Sami pijesak i još pijeska i uživanje pod suncem :)

Ljeti, bilo da ste na plaži ili u gradu, nemojte zaboraviti na spf zaštitu lica i tijela :)
Moj izbor je Shiseido Sun losion za tijelo i lice :)

U Kozmo drogerijama sam naišla na Cabana Sun proizvode za sunčanje pa sam iz znatiželje kupila Cabana Sun Deep tanning spf 6 i Cabana Sun lotion spf 30. Oba su odlična! Koštala su oko 50 kn :)

Imam ideju da vam uskoro pripremim par postova vezanih za ljeto, nadam se samo da ću od posla stići ostvariti sve što sam zamislila :) I naravno, onda na godišnji i malo do Graza u Ikee :D

Ljeti ne smijete zaboraviti niti na kosu, a moj HG proizvod je Kerastase Soleil aqua-seal. Odlična stvar iako mislim da su definitivno pretjerali s  cijenama. O njemu sam vam pisala prošle godine i nema se smisla ponavljati. Shvatila sam da treba ostati na proizvodima koji su vama samima HG i ne mijenjati ih. Tu i tamo u tu rutinu treba ubaciti ponešto novo čisto da je začinite :)

Kada smo već kod shoppinga, Kozmo je u lipnju imao popuste na dekorativnu kozmetiku pa sam si malo dala maha: uzela sam par lakova od kojih mi je posebno drag Ados Extra long lasting u nijansi 703 (zadnji na fotografiji). Mislim da koštaju oko 15.-ak kuna, a stvarno sam oduševljena i nijansama i trajnošću :)

Ovog ljeta malo sam se počastila i ruževima: Catrice Ultimate Colour #050 Princess  Peach - moj omiljeni, zatim Essence #07 Natural beauty, Maybelline #720 Mocha muse, Maybelline #130 Pink possibilities, Maybelline Color Sensational #132 Sweet pink.

Maskare su bile na popustu tako da sam ih paltila niti 35 kn: L'Oreal Megavolume manga eyes - koja me oduševila. Prezadovoljna sam! Savršeno podigne trepavice bez uvijanja, nije suha niti mokra, ne ostavlja grudice, ne preslikava se, ne trusi... Ma što da vam kažem - savršena je! Uskoro post o maskarama :D

Ja ne bih bila ja kada se ne bih počastila mojim omiljenim Diorom. Ovog puta s klasičnim proizvodima :) Moram priznati da me Dior Glow maximizer baza za lice oduševila! Lice tako svježe izgleda da vam puder uopće ne treba :)

Da ne pomislite da sam samo shoppingirala, ja sam i navijala :D Šteta što je svjetsko prvenstvo za nas završilo :)

Suprug i ja smo s prijateljima bili na jednodnevnom izletu do Mostara koji me oduševio. Turistički predivan grad!

Tu smo pojeli najbolje ćevape ikada. Kada jednom probate ove prave bosanske, nema šanse da vam ovi što se tu kod nas rade budu ikada više dobri :)

Trenutno sam "zapela" za Mariju Jurić Zagorku čije knjige doslovno obožavam i nosim posvuda sa sobom, posebno dok putujem. Kada bi netko radio povijesne serije po njenim knjigama, to bi bili hitovi :)

Ako nikada niste probali Makedonsku rakiju "Mastiku" preporučujem od srca. Nedavno smo bili na jednom predivnom vjenčanju gdje sam kušala ovu divotu. Neznam od čega je, ali meni miriše na koromač i mentu. Inače je prozirna, a kada ju pomiješate s vodom postaje bijela kao jogurt :)

Osim što smo bili na par kratkih predivnih izleta, prvi puta sam se okušala u kuglanju. Možda je bila početnička sreća, ali jako mi se sviđa :)

Ovo ljeto volim narančaste tonove i obožavam kombinirati Artdeco rumenilo s Catrice Princess Peach ružom za usne :)

Što se tiče odjeće, ovaj mjesec nisam pretjerivala - držala sam se klasike: Zara majica, Mango traperice, Mango nude narukvica i Chloe Love parfem...

... i Mango tan sandale :)

ili...

Zara plisirana suknja do koljena - odlična za jutarnjekavice, posao ili večernje šetnje :)
Čitajući knjigu "Mala crna knjiga stila" o kojoj sam vam već pisala, skužila sam da se ne valja niti treba podvrgavati modnim trendovima. Najčešće su jako prolazni (poput cvjetića koji su moderni ove godine). Ono što vam treba to je klasika - za mene je to ova plisirana suknjica. Mogu je kombinirati s bijelom pamučnom majicom i baletankama ili s bijelom košuljicom (na gornjoj slikici) i visokim štiklicama... Treba znati izabrati komad odjeće koji možete kombinirati s više stvari koje imate u ormaru, a ja sam ponosna što sam napokon to učinila :D

Kao šećer na kraju moram vam pokazati Aussie proizvode koje sam dobila od Abrakadabra hr.

Aussie šampon me sam za sebe nije nešto oduševio kako ovaj put tako ni prije par mjeseci kada sam ga i sama kupila, ali ono što me oduševilo to je šampon u kombinaciji s 3 minute miracle koji je predivno omekšao moju isušenu kosu. Moram priznati da mi se najviše od svega dopada ovaj miracle recharge moisture sprej kojeg našpricam na mokru kosu - riječ je zapravo o regeneratoru u spreju :) Uskoro više o njemu :)
U paketiću je bio još i Aussie tangle teezer, ali sam ga proslijedila mami jer ja već imam svoj original Tangle teezer :)

Hvala Abrakadabra!

Lipanj je bio predivan mjesec, žao mi je što je tako brzo prošao. I iskreno se nadam da će se vrijeme popraviti da mogu dane provoditi na plaži :)

Kako je vama protekao mjesec?

39 komentari:

1. kako meni nedostaje tvoje pisanje, postovi, fotografije :((( <3
    zavidim na ovim lepim plažama, toga kod nas nema :DDD
    zaljubila sam se u zarinu bluzicu, OBOŽAVAM taj tip majčica,
    i imam ih na tone , ali sad želim i ovu :DDDD baš sam pisala o ovoj manga maskari,
    i onako mi je, love-hate odnos. Volim kako mi napravi trepavice, ali je mrzim dok je
    nanosim :D
    divan post!

1. Lena, hvala ti :) također obožavam ovakav tip majičica :D
      Što se tiče maskare, menije savršena, daleko bolja nego Guerlanove i Collistar maskare koe koštaju triput više :)

2. Ajme, plaža je preekrasna. :) Tako ti zavidim. :D
    Mastiku sam isprobala pomiješanu s vodom i meni ima okus po pasti za zube. :D
    Outfit divan, baš po mom ukusu. :)

Odgovori
    1. Hvala ti draga :D Ja sam mastiku samo degustirala, nisam navikla na alkohol :D

Izbriši
  3. Baš je bilo ružno vrijeme tokom lipnja :( Ja sam se uz obveze jedva uspila okupati 2 puta.
    Nego, kako mirišu ovi Cabana Sun proizvodi? Oba :-D

1. Anchi,ja sam uspjela više puta, ali vrijeme je bilo stvarno nikakvo :/
      Cabana sun proizvodi imaju miris po kokosu i ljetu ;)

4. E sad imam mnogo stvari za komentirati :D
    Za plažu sam mislila da je ona na Drveniku. Prošle godine sam prvi put bila tamo i plaža me oduševila (samo je malo prljava :( ) i mislila sam dragog odvesti jer on voli pijesak, ali ne voli brodove tako da nismo išli. Ako ti ne bi bio problem možeš li mi nekako pokušati objasniti gdje je otprilike ova plaža?
    Odjeća mi je predivna, pogotovo majica.
    Maybelline ruževi i Dior balzam (moja tiha patnja) su također predivni.
    ćevapi <3

Odgovori
    1. Hvala ti draga :D Plaža "Vela rina" na Malom Drveniku ti je daleko veća, na ovu plažu ti stane svega 5-6 ljudi na pijesku :)
      Plaža se zove "Stari Trogir" i nalazi se izvan Trogira, kada prođeš Marinu i ideš prema Sevidu. Malo je zeznuto za objasniti jer nigdje nemaš tablu za plažu. Uglavnom s glavne ceste kada prođeš Marinu moraš skrenuti lijevo prema Sevidu i onda voziš samo ravno. Tu ćeš doći na makadamski put koji je jako uzak (a dvosmjerno je) i kada dođeš do raskiržja ne skrećeš makadamskim putem lijevo za Vinišće nego ideš desno prema moru. I onda na slijedećem raskiržju opet desno dok se ne spustiš do plaže. Jako je mala i stane svega 10ak automobila, a vikendom je krcata. Ali se isplati, obožavam pijesak :D Nadam se da sam uspjela objasniti, i sama sam prvi puta išla :D

Izbriši
    2. Hvala na odgovoru, mislim da sam shvatila ;) Ovo ljeto ću se uputiti, pa ću valjda stići do te plaže. Možda je najbolje da krenem u raaano jutru i nekim danom koji nije subota ili nedjelja :/

3. Mi smo došli u nedjelju rano ujutro i jedva smo našli mjesto za auto. Plaža nije bila toliko puna, većinom stranci koji ljetuju u susjednim kućama :)

4. Javim ti jesam li je uspjela pronaći i je li bilo mjesta ;)

Izbriši
  5. Predivne su ti fotke, kao i uvijek, i bas uzivam citati i gledati tvoj mjesec u slikama :)
    I treba li vise ponavljati da nam falis ti i tvoje pisanje ;)

Odgovori
    1. Hvala ti Majo :) Obećavam da ću više pisati, ljeti nekako uvijek imam više vremena i volje :D

Izbriši
  6. Mene uvijek oduševi ovakav post! A najviše zbog knjige koju objaviš, jer obožavam knjige pa smatram to kao preporuku! :)
    Predivno si opisala zašto voliš lipanj i vručine, same here :)

7. Nedostaješ mi ti i tvoje pisanje, tvoje recenzije i predivne fotke. Sve na slikama od šminke i odjeće (da, čak i odjeće!) imam i sama i sada sam definitivno uvjerena da si ti moja sestra prema nekim kozmičkim zakonima i energiji. Da možemo biti tako iste...Veselim se svakom novom postu.

8. Evo one sto krade tvoju odjecu :P ponovo izbor kao da sam sama birala, slike predivne...
    Cabana sun mi izgleda privlacno, nesto poput hawaiian tropic ali ocito povoljnije. Kakav je miris?
    Drago mi je da si bila u BIH i da ti se svidjelo :))

Odgovori
    1. Hahaha, drago mi je da te ni ovaj put nisam razočarala :)
      Cabana Sun miriše na more, kokos, palme... Tipičan ljetni losion za tijelo :)

Izbriši
  9. Nedostaju mi tvoji postovi a najviše me razvesele postovi mjesec u slikama. Divne stvarčice, posebno morski ugođaj koji mi ako nedostaje !!

Odgovori
    1. Hvala ti Martina :) Nadam se da ćeš ove godine i ti na more :)

Izbriši
  10. Fale nam svima tvoji postovi :)
    Godinama ljetujem u Trogiru, ali nikad nisam čula za ovu plažu! Dolazim za 15ak dana i planiram je posjetiti :)
    Imaš li još koji prijedlog što se plaža tiče? Na Čiovu sam samo na Labadusi (ako se tak uopće piše) bila.

Odgovori
    1. Petra, hvala ti :) Ako ti se putuje barem na jedan dan, preporučujem Solaris kod Šibenika, ne možeš faliti :) nije puno daleko, oko 35 minuta vožnje, a nakon plaže možeš razgledati Šibenik ili Primošten na povratku u Trogir :)
      Što se tiče Čiova, meni je puno ljepše na drugu stranu, kada produžiš i ideš prema okruškoj kavi, ali i prije gdje su kafići :)

Izbriši
  11. Obožavam pješčane plaže, obožavam! :) Sve slike su ti divne, ali meni su najviše za oko zapele Mango sandale, predivne su! :)

12. Pa gde si ti? Nema te. Kako krene sunce i lepo vreme, tebe nema. Neka, i pozeljno je zamniti monitor morem i plažom. Divota!

Odgovori
    1. Jelena moja, nadam se da ću malo više ipak biti tu :) Uskoro ti stiže paketić :)

Izbriši
  13. Divan mjesec popraćen prelijepim fotkama ;).

14. Mjesec ti je bio krasan prema fotkama! :)

15. Fenomenalne fotke i prenesena atmosfera kao i uvijek! ;)

16. I meni je žao što ne stižeš češće da objavjuješ postove.
    A od sada priloženog me najviše vuku ovi lakovi i ruževi u razigranim letnjim bojama.

17. majica je savršena *.*
    meni ovo izgleda kao mjesec uživancije, neka takav bude i idući :D

18. Ijao, kako ja volim tvoje postove ovog tipa, ubedljivo su mi omiljeni! Od svega po malo, a sve je tako divno :)

19. Tvoje slike su mi baš nedostajale, jedne od dražih su mi!

Mastika je fenomenalna, imam rodbine tamo a Cabana Sun su predobri proizvodi, nadam se da će doći i kod nas. A ostalo, šta reći... eh, more :)

20. Obožavam ove tvoje postove, obožavam :)

21. divne slike, uzivala sam :)
    odjeća i sandalice iz manga su mi se baš svidjele.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10420111_10152457177254731_7165970227513638362_n.jpg hahahah :D

22. Nadam se da ćeš sad ljeti imati više vremena za blog, jer mi je baš žao što ne pišeš češće.. Ali zato nas tu i tamo počastiš ovakvim postom, pa ću ti oprostiti jer sam dobra like that :)))

23. Krasne fotke, a posebno je divna fotka plaže "Stari Trogir". Vjerujem da si uživala. :)

Behind The Web

Moje ime je Sara i uskoro se bližim famoznoj 30.-oj :) Volim obilaziti dućane u potrazi za novim make-up proizvodima pa se u mojoj kozmetičkoj torbici mogu naći razni proizvodi - od onih najjeftinijih do skupljih jer ne biram proizvode prema cijeni ili brandu, već po onome što meni odgovara :)

Pretraži ovaj blog

Something

Ovdje ćete moći čitati i o mojim make-up haulima, wish listama i svemu ostalom :)
Nadam se da će vam recenzije & swatchevi biti od pomoći i uštedjeti vam novce bez da potrošite dobar dio plaće :)
Svi proizvodi koje ćete vidjeti na mom blogu kupljeni su mojim vlastitim novcem, a recenzije koje ćete vidjeti moja su osobna stajališta.

Hvala što ste svratili u moj mali make-up my day kutak :)